onsdag 7 juli 2010

sååå vad har ja....

åååhh nelly ligger brevid mej i soffan och sover och nu ligger hon å skrattar i sömn... de är så galet sött :)

sååå nu ska jag fortsätta.
vad har jag gjort idag då?

varit en sväng på banken, där fick jag veta att man inte fick ta ut kontanter på eftermiddagar längre.
så måste dit imorgon förmiddag igen.

sen var farmorn, farfarn, å farbror mikael förbi lite.
sen for vi å handlade lite mat.
ååh vad det känns bra när man lyckas ta sig igenom hela affären utan gnäll :D
miralee satt snällt i kundvagnen under nelly och åt banan :)

sen en sväng till dollar för å kolla om dom hade fina klistermärken. det hade dom inte.

imorgon blir de en sväng till leksaksaffärn för jag vet de finns där.
ska ha till ett "pottschema" för miralee :)

nu är de alldeles för varmt och jag är trött, så godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar