torsdag 10 juni 2010

jaha, igår. igår städade jag lite, tvättade lite. satte upp en hylla ovanför teven som jag velat ha hjälp med i flera veckor. men fick nog på väntade och gjorde det själv, och det gick ju bara fint :)
sen for vi å hämta miralee och for till tandläkaren med henne, man e ju lite nervös då det är första gången, man visste ju inte vilket humör miralee tänkt vara på och om tandläkaren skulle klaga på oss.. :P
miralee gjorde precis som tandläkaren sa och tandläkaren hitta inga fel på hennes tänder alls :D
så de gick ju bara fint, sen for vi hem å åt lite gofika med morbror daniel å kusin tuva.
for sen iväg å handla lite mat och en mapp som jag tänkte fylla med scrapbookpapper. den rymde inge mycke.. eller så har jag för mycket papper :P
har en tjock bunt i mappen och en lika tjock bunt kvar.

miralee somna just före sex för hon hade inte sovit på hela dagen så de blev lugnt å skönt på kvällen :)
men nu vakna hon ju klockan sex å börja tjata direkt, mamma hämta soppa mamma se nyfiiiiiiikeeen... blä.. jaja då jag fixat det så la jag mej en halvtimme och vaknade till lite.
så nu är jag på liiite bättre humör.
nelly sover fortfarande.


sen när jag lämnat av miralee på dagis så ska jag och nelly ta å rensa lite skräp och fixa bland mina scrapbookgrejer så jag kan börja med det igen.
måste framkalla några nya bilder oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar