tisdag 8 juni 2010

hallååå...

varför har jag för mej att det är den 9e idag? å de har jag trott i flera veckor. den här tisdagen skulle miralee till tandläkaren (em) och jag hade tid på bvc på förmiddagen, miralee skulle inte vara på dagis å jag tyckte de skulle bli jobbigt å gå fram å tillbaka två ggr dit bort idag.
nu blev ju dagis ändrat och hon fick vara där idag istället för igår.
så då blev de genast lättare. när jag satt och vänta på min tid på bvc fick jag ju veta att den var ju inte idag, (även hon som jag hade tid med trodde det var den 9e) men jag fick gå in ändå.

men nu har jag ju sagt till dagis att jag ska hämta kl ett för att vi ska till tandläkaren. men men, jag gillar ju inte telefoner så jag hämtar hon kl ett iaf. är ju bara 45 minuter tidigare.

har just ätit en stor tallrik aprikoskräm med grädde och mjölk.... mums.
åt en glass på väg hem från familjecentralen, stannade kvar där lite extra länge idag då kusin tuva var där :)
Amanda har nu lovat tårta... hehe :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar