torsdag 17 juni 2010

gick upp riktigt tidigt idag, nu får jag vakna ifred.... :P
båda barnen sover...
kunde iaf sovit till sju, mn jag har slarvat bort telefon (ligger i bilen) så jag har ingen väckarklocka, vaknade kvart isex å gick till teven för att kolla klockan å tänkte att jag kan sova ett tag till. sen när jag la mig i sängen så kom jag på att jag inte har nån väckare och kanske skulle sova för länge å sen kanske vi skulle försova oss och då skulle inte miralee få fara på dagis och så skulle inte jag kunna (orka) gå å handla frukost eller få någon tvätt gjord eller fixa klart dopinbjudningar eller städa eller något annat så jag kunde inte sova... :P

men trött är jag. men nu är mitt kaffe klart och jag ser på nyheterna.
väcker miralee om en timme om hon inte vaknat.
nelly får sova tills hon vaknar. :) bruka bli vid åtta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar